Sunday, December 12, 2010

Tempat Fiza Simpan Resepi

Assalamualaikum semua...sihat ke?
Hehehe.... dengan bangganya, saya ingin mempersembahkan blog baru saya, 


Saya tak mahu campur adukkan blog yang sedia ada ini dengan segala macam resepi masakan, nampak macam rimas je,kan?
Dan saya juga telah lama berhasrat untuk mencipta blog ini.
Jadi, sekarang, blog ini telah pun terhasil.

Segala resepi dalam blog tersebut bukan semuanya hasil air tangan saya sahaja, tetapi hasil air tangan suami juga, kerana suami saya juga gemar memasak.
Banyak juga resepi yang saya ambil dari mana2 sumber, dan saya juga sertakan link asal sumber resepi tersebut.

Tujuan blog ini terhasil adalah untuk saya menyimpan segala macam resepi kegemaran saya tanpa mengambil kira resepi tersebut telah saya mencubanya atau belum mencubanya.
Ia juga bertujuan bagi memudahkan saya merujuk kembali sekiranya saya mahu melakukan aktiviti memasak.
Maklum saja, saya ni bukan pandai sangat memasak. Jadi, dengan terciptanya blog ini, saya berharap, saya mampu menjadi isteri dan ibu yang pandai memasak. :-D

Meh la korang...sokong saya yang masih menuntut ilmu dalam bidang masakan ini. :-)

2 comments:

  1. Assalamualaikum kak ummi sofie,

    Menarik blog akak ni. 2 cap jempol dari saya. Ngomong jowo selalu. Hehe. Nanti kalau ada resepi menarik boleh saya ambil ya.. :P

    ReplyDelete

Terima kasih kerana membaca coretan ini. Komen anda sangat saya harapkan untuk perbaiki segala kesilapan. Komen yang membina yer....