Saturday, September 22, 2012

Amal Mujahid : 2 bulan sudah!

Salam bahagia semua....

Sekali lagi empunya blog buat hal dengan membiarkan blog ini bersarang berbulan2. Sejak anak sudah 5 ni, macam tak menang tangan mahu membuat semua kerja dalam satu masa. Masa 4 orang dulu pun gitu gak. Pandai2 la curi masa utk online. 

Tak sangka pejam celik, pejam celik, sudah 2 bulan berlalu. Si cilik saya sudah berusia 2 bulan hari ini. Dah pandai senyum2 tau.... dah pandai nak agah-agah, dan alert dgn bunyi, dah tahu orang panggil nama dia. Oh, sukanya. Excited macam baby pertama je. Padahal si ummi sudah lalu proses perkembangan bayi sejak 8 tahun lepas. Patut pun orang kata naluri ibu pada diri ini sangat kuat. Walau anak keberapa sekali pun, setiap perkembangannya sangat menggembirakan hati.

Meh nak tayang baby Amal di usia 2 bulan......


Ok la.... cukup la sekeping je dulu.
Len kali boleh tayang banyak2 gambar Amal....
Apapun, memang saya sangat sibuk dengan anak2 sekarang ni. Lagi2 projek roti saya bakal bermula minggu ni. Lagi la sibuk......Insya ALlah, saya cuba cari masa sikit untuk update apa yang patut.Sorry sangat2 pada yang masuk halaman ni, tapi masih cerita lama.

Sofie? Hohohoho...... sudah banyak berubah. Sejak sekolah ni, macam2 benda dia dapat. Nanti saya ceritakan kisah puteri saya nan seorang ye. Memang semakin bijak si Sofie sekarang.


Seorang kakak yang terlebih penyayang... :-)
Daaaaa..... Assalamualaikum!

2 comments:

  1. Kagum dgn k.fiza...hehe.anak 5 mmg tak menang tangan kan..

    Saya yang dua nimkadang nak makan pun tak nyempat..hehe..

    Comeeeeeiiiiii nye amal.......geget pipi dieeee...
    Sayang sofie juga...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana membaca coretan ini. Komen anda sangat saya harapkan untuk perbaiki segala kesilapan. Komen yang membina yer....