Sunday, November 07, 2010

Saya masih ada!

Salam bahagia semua...
Saya masih ada ye, jangan dilupakan saya. Huhuhu...saya amat sibuk sejak akhir2 ini. Tapi, cuba juga luang sedikit waktu untuk blog yang tak seberapa ini. Saya banyak berita ingin dikongsikan bersama kalian, terutamanya kisah anak2 saya.... Ikhwan, Amniy, Sofie dan Hijaz. Tapi......nantilah.

Saya sedikit kecewa sekarang. Saya, seorang blogger yang dah tak boleh nak tepek gambar dalam entry untuk sementara waktu. Bukan kerana kamera saya rosak, tapi, kerana USB kamera saya tak boleh berfungsi dengan baik. Aduhai...amat2 kecewa. Banyak gambar yang belum ditransfer lagi ke PC. Terpaksa tunggu cik suami saya mencari USB baru. Sedih ni...huhuhuhu!

Minggu ni, cuti deepavali yang amat panjang bagi saya. Suami saya cuti 5 hari. Sangat seronok ok! Balik kampung, dan bawa Sofie teruskan terapi di Gedangsa. Tapi, amat menyedihkan sekali, bila kami sampai Gedangsa, orang amatlah ramai. Terpaksa batalkan... :-(  Atas sebab2 tertentu....

Minggu depan, terapi harus diteruskan....dan terpaksa tukar strategi lain! Tak boleh gunakan strategi sedia ada... hehehe. 

Saya nak bebel panjang2 pun, masih tiada mood sebab USB kamera tak berfungsi. Tak ada mood la korang, mana best entry tanpa gambo,kan? So, harapnya, korang masih dgn blog saya,ok! Hehehe...Terima kasih tak terhingga tau, korang masih sudi berkunjung ke sini. Saya sedang mencari masa untuk berblogwalking. :-)

3 comments:

  1. salam Fiza
    akak pun masih ada,:)
    rindu nak baca celoteh Fiza
    dan dunia anak-anak...

    ReplyDelete
  2. salam kak ummu..
    tq kak, masih sokong fiza. lama juga fiza tak bertandang ke blog akak ni...hehe. nanti fiza datang! :-)

    ReplyDelete
  3. hmmmh...saya lagi la teruks...sebelum raya puasa baru nih...umah kena pecah masuk...abis liaw semua barang. now ni pakai camera phone je lah apa2 pon.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana membaca coretan ini. Komen anda sangat saya harapkan untuk perbaiki segala kesilapan. Komen yang membina yer....