Sunday, January 13, 2013

Alhamdulillah..... 32 tahun!


Assalamualaikum.......
Sebenarnya, keterlewatan membuat entry.
Semalam hari lahir saya, 12 Januari..... Tapi, hari ini sudah pun 13 Januari.
Sibuk sangat sampai tak sempat nak buat entry sempena birthday sendiri.

Usia...... alahai, semakin pendek umur manusia ni sebenarnya.
Amalan untuk dibawa ke sana, masih belum cukup. Allahu akbar!!!!!

Tiada harapan setinggi gunung.....
Sekadar berharap hidup saya sentiasa dalam lindungan Allah Taala.
Diberi kesihatan yang baik supaya saya mampu menjaga amanah2 Allah pada saya.
Semoga dengan bertambahnya usia, maka bertambah juga keimanan dan ketaqwaan saya pada Allah, In Sha Allah.......

Oh Allah..... Terima kasih atas segala kurniaan-Mu pada hamba-Mu ini.
Jadikan aku hamba-Mu yang bertaqwa.
Jadikan aku isteri yang solehah, yang sentiasa ikhlas dalam segala perbuatan.
Jadikan aku ibu yang penyayang dan sabar dalam mendidik anak2ku..... Semoga aku mampu mendidik amanah2-Mu mengikut landasan syariat-Mu.

Terima kasih buat ummi kerana melahirkan saya 32 tahun lepas.
Ya Allah...... rahmatilah ummi dan abi, berikan balasan yang baik buat mereka kerana tanpa mereka, aku bukanlah aku yang sekarang.

8 comments:

Terima kasih kerana membaca coretan ini. Komen anda sangat saya harapkan untuk perbaiki segala kesilapan. Komen yang membina yer....