Sunday, January 17, 2010

wah! satu yang membanggakan!

assalamualaikum semua...
tiada apa yang menggembirakan hati ibu bapa yang mempunyai anak istimewa seperti sofie apabila melihat setiap perkembangan anak tersebut. begitu juga dengan aku dan keluarga, especially my hubby. kami bangga melihat sofie sekarang... rasa tak sia-sia segala usaha kami utk melihat sofie terus maju.

sekarang sofie dah pandai memanjat. pada usia 2 tahun baru sofie boleh lakukan aktiviti itu. sangat membanggakan kami. lihatlah gambar2 yang sempat aku snap ketika sofie memanjat tangga...semalam dan kelmarin....dan sekarang, sofie begitu asyik dengan aktiviti barunya itu.



sofie cuba untuk melangkah anak tangga seterusnya...



ini pic sebelumnya, sofie sedang berusaha berdiri utk memanjat anak tangga



sofie penat la,mi. nak rest jap....



muncung sikit sofie....hai, sofie, sofie!



sambung pendakian... sempat lagi nak berposing,yer... go,sofie. go!!!

itulah sedikit sebanyak gelagat sofie ketika sofie memanjat tangga semalam. letih juga umisofie ni nak melayan. mana lagi nak menjaga sofie mendaki, pegang camera lagi...rugi woooo, tak rakamkan apa yang sofie lakukan. bukan senang nak dapat moment berguna macam tu. kita sebagai ibubapa sangat2 berbangga, anak kita tak macam anak normal lain. jadi, setiap aktiviti dia pasti dirakam...dan kalau boleh divideokan sekali. camera? memang tak lepas dari pandanganku.

semoga sofie terus maju dan maju. paling tak sabar melihat sofie berjalan seperti kanak-kanak lain. dan paling tak sabar, menunggu sofie bercakap....tak pe. umi dan abi akan sentiasa sabar menunggu.

1 comment:

  1. wahhh!! sofie dh mula memanjat yer...;)chaiyok2..sofie pastu boleh..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana membaca coretan ini. Komen anda sangat saya harapkan untuk perbaiki segala kesilapan. Komen yang membina yer....