Thursday, June 10, 2010

Bila Sofie berkopiah.....

Aduhai....rasa lucu dengan anak dara sorang ni. Setiap kali buat aksi lucu, saya pasti tak lepaskan peluang merakam aksi2 dia. Seronok bila belek2 gambar yang terkumpul dalam komputer. Nak tahu aksi apa lagi anak dara saya buat?
:
:
:
:
:
:
:

Buat hal...ambil kopiah abang, dan pakai.
Tengok la...betapa seronok bila gambar dia umi snap.
Saja la tu nak buat umi geram yer....

Ni nak kata melerek manja ke apa ni...mengada sungguh anak dara saya sorang ni!
Eh, awak tu girl yer...bukannya boy. Bila dah kopiah tersarung kat kepala budak girl tu, dah nampak macam boy dah rupanya.....
Teringin nak pakai kopiah abang..... comel sungguh dia,kan?
:
:
:

Kan ke bagus kalau anak umi macam ni...bertudung.
Nampak la umi ni ada anak perempuan...comel, cute, manis.....
atau pun..... begini:

Alahai si cantik manis umi ni....
Hari2 buat saya geram dengan perangai dia. Suka buat perkara lucu....
Paling suka buat riak muka yg tah hapa2 tah...pastu sengeh macam kerang busuk.
Semua aksi dia sangat lucu...buat saya dan keluarga gembira.

Ok, pengumuman ye puan2 sekalian. Untuk beberapa hari ni, saya tak kan update blog saya. Kenapa? Sebab saya ingin pulang ke kampung sempena cuti sekolah. Mungkin ambil masa 3-4 hari. Jadi, korang semua janganlah kecik hati ye sebab saya tak ziarah blog korang. Nanti bila saya dah balik sini, saya akan online seperti biasa dan saya akan ziarah blog korang semua....hehe. Kalaulah saya ada laptop dgn broadband....hehe (jgn jadi mcm saya. tak reti nak bersyukur sungguh!)

10 comments:

  1. haha.. comel sungguh.. siap buat senyuman notty tuh... kelakar lah sofie ni...

    fiza, cuba belikan dia serkup kepala. mesti dia suka pakai... hehe

    ReplyDelete
  2. sofie sungguh comel :)
    gonna miss u kak..take care ok :)

    ReplyDelete
  3. ala, cutenye..isya pon ade gak gamba die berkopiah, hehehehe..

    ReplyDelete
  4. alahaiii..comel sangattt...selamat balik kampung...!!cuti2 mesia la ni

    ReplyDelete
  5. nak jadi mcm Mawar yg gemor sarung kopiah ayah dia..
    hahahaa~

    ReplyDelete
  6. alalala..comel nye die..
    hehe.

    selamat bercuti =)

    ReplyDelete
  7. Comel sungguh sampai nampak tocik aje mata dia... seronoknya nak balik kg... selamat bercuti ye fiza...

    ReplyDelete
  8. cute sangat bila sufi berkipiah..suka la

    ReplyDelete

Terima kasih kerana membaca coretan ini. Komen anda sangat saya harapkan untuk perbaiki segala kesilapan. Komen yang membina yer....