Friday, December 17, 2010

PC tak sihat

Salam penuh keberkatan semua, Assalamualaikum....
Lama saya tak update blog ini, kira2 beberapa hari juga.... pertamanya kerana pc saya rosak, terpaksa hantar klinik. Tak tahu kenapa, mungkin virus mengganggu.... mungkin terpaksa diformat semula PC tu. Sekarang saya bersiaran dari kampung, dengan meminjam notebook adik. Mujurlah di kampung ada wireless..... dapat ambil kesempatan sedikit. Dapat juga updatekan perkembangan terbaru umisofie ni....


Keduanya, kerana kesibukan ketika musim cuti sekolah ni. Suami saya pun sibuk mengalahkan pegawai pelajaran dah gamaknya. Cikgu2 lain seronok bercuti, tapi suami saya terpaksa juga bekerja menyiapkan kerja2 mengisi data inventori sekolahnya. Kesian pulak tengok dia.... dari awal cuti sampai dah nak habis cuti, baru selesai semuanya. Belum lagi nak buat jadual waktu persekolahan, dah hampir nak buka sekolah ni, jadual waktu perlu juga dibuat utk kemudahan semua cikgu2 di sekolah nanti. Banyak betul amanah terpaksa diselesaikan...

Jadi, kalau saya lambat update blog ini, bermakna PC saya masih belum sihat dan stabil. By the way, terima kasih ye pada semua yg sokong cerita terbaru tentang Sofie Mariah. Nanti saya akan update lebih lagi cerita tentang Sofie.... Banyak betul perkembangan Sofie sekarang. Kelam kabut juga nak rakamkan.


11 comments:

  1. semoga umisofie dan keluarga sentiasa dirahmati Allah SWT.

    Salam perkenalan dan persahabatan.

    Terima kasih kerana follow blog saya juga

    A'kum.

    ReplyDelete
  2. salam whizurl,
    terima kasih atas sokongan awak...
    sgt hargainya.... salam perkenalan dari saya. :-)

    ReplyDelete
  3. kita tag akak dalam kempen tutup aurat.

    http://anak-teladan.blogspot.com/2010/12/cover-your-aurat-campaign-show-your.html

    tq

    ReplyDelete
  4. SIANNyer pc akak sakit yer..bg makn ubat yer kt die hehe...kimslm adik sofie yer kak =)

    ReplyDelete
  5. Salam...semoga pc dan fiza sekeluarga sehat jer ye..

    akak tag fiza utk GA.

    ReplyDelete
  6. tu la asal mula sekolah msti da bz kn =) tora pn bz kena uruskan anak tora hehe eh silap ank sedara ler sb die tgal dgn mak tora aduii kena la bgn awal siapkan die alahai..gini ker bila ada anak nti kekeke..pe3pn besa la kn lumrah kehidupan =) smoga akak hapy salu yer =)

    ReplyDelete
  7. patutlaa fiza lama x update belog..ehhehe, rindu nk baca karenak sofie.....

    ReplyDelete
  8. SEMOGA PC UMISOFIE CEPAT SEMBUH.

    KLW NAK MACBOOK FREE DAN RM500 DTG CNI YE http://anak-teladan.blogspot.com/2011/01/dapatkan-macbook-percuma-di-sini.html

    ReplyDelete
  9. SEMOGA PC UMISOFIE CEPAT SEMBUH.

    KLW NAK MACBOOK FREE DAN RM500 DTG CNI YE http://anak-teladan.blogspot.com/2011/01/dapatkan-macbook-percuma-di-sini.html

    ReplyDelete
  10. as salam... kak vill dtg menjenguk nie..pc dh ok ke?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana membaca coretan ini. Komen anda sangat saya harapkan untuk perbaiki segala kesilapan. Komen yang membina yer....