Tuesday, March 15, 2011

Sofie, kini dan sekarang

Assalamualaikum....
Sekian lama, kan tidak berbicara hal Sofie. Banyak cerita sebenarnya, sampaikan saya tak tahu nak mulakan dari mana. Hal terapi, hal Sofie berjalan, hal janji temu hospital, belum lagi ragam2 Sofie yang semakin bertambah.....

Ada ke yang rindukan wajah2 Sofie? Untuk entry kali ini, saya cuma paparkan wajah2 puteri saya saja yer. Masa yang ada pun amat terhad. Jadi, bagi yang rindukan Sofie Mariah....jeng, jeng, jeng....
:
:
:

Sofie masih seperti dulu, suka tersenyum

Ketika Sofie pun sibuk nak pakai baju sekolah agama abang Ikwan. Kihkihkih.... Masa ni memang lucu.


Sofie dengan adik Ijaz.

Sofie bersama umi dan adik Ijaz.
Saya masih tertangguh untuk merakamkan video Sofie sedang ligat berjalan. Masa yang singkat, membuatkan projek saya yang satu itu asyik bertangguh. Sabar ye semua.... Insya Allah, saya akan paparkan di sini juga satu hari nanti.

7 comments:

  1. comelnye gambo plg atas tu.hehe
    cepat kan masa berlalu.pejam celik,da makin bagus perkembangan sofie..berkat kasih umi,abi dan adik beradik..

    btw,k.fiza tau ke pasal anak k2 saya?meninggal dalam perut masa 7 bulan.baru sebulan lebih gak berlalu.blum rezki kan..
    tu la..lama tak ctc k.fiza..lama btul blog nyepi,rh nyepi.hehe.

    ReplyDelete
  2. lama betul awak menyepi...

    alhmdulilah sofie sihat2 jer...

    pa pe pun,be STRONG k!

    ReplyDelete
  3. lama betul awak menyepi...

    alhmdulilah sofie sihat2 jer...

    pa pe pun,be STRONG k!

    ReplyDelete
  4. sofie!!!!rindu betul dia...nampak makin dewasa dah muka dia...gaduh ngan hijaz tak??sape buli sape tu??hehe

    ReplyDelete
  5. umialya,
    sofie pun rindu nak inteprem muka kat sini...hehehe

    ******************************************************************************************
    ashra,
    betul tu ash. mmg cepat masa berlalu. sofie pun membesar bagai johan, alhamdulillah,

    ********************************************************************************************
    noremy,
    tq ye, awak masih sudi baca cerita saya. :-)

    *******************************************************************************************
    atun,
    nampak dewasa yer...hehe. sofie kan kakak sekarang. mestilah kena nampak dewasa. dgn hijaz, biasa la, gadoh2 manja.

    ReplyDelete
  6. eeee...rindunya dgn akak dan sofie..lama giler x update blog akak..bestnya sofie dh bleh jalan dah..harap akak dan family anak2 semua sihat2 dan ceria2 yer..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana membaca coretan ini. Komen anda sangat saya harapkan untuk perbaiki segala kesilapan. Komen yang membina yer....