Thursday, July 14, 2011

Thank You, Mama Risa!!!!!

Assalamualaikum semua....
Entry kali ni nak heboh pasal parcel yang saya dapat dari seorang kakak yang sangat baik hati.
Mula2 poslaju sampai rumah, konfius juga, sebab tengok tak de nama dari kakak tu.

 Tapi, bila dah main2 mesej dengan dia kat FB, tau la dia punya kerja ni.
Hehehehhe....
By the way, thank you so much buat kak Risa
Baju akak hantar ni memang sangat cantik dan sesuai dengan budak perempuan tu.
Tapi, besar sikit.... tak kisah pun, sebab boleh simpan, sikit masa lagi dah boleh pakai untuk bergaya

Inilah bajunya:
:
:
:

Cantik,kan? 

Untuk tatapan mama Risa....
 Gaya jubah dah....

Hai mama Risa.... thank you so much! 
Muuuaaahhhhh!!!!!

10 comments:

  1. ayarkkkkkkkkkkkk...besau banget!!
    katanya untuk budak 4thn tuh..
    haishhhhh...sian sofie takleh nak bergaya untuk hari raya sudaaaaaa
    adoiiii...
    anyway, thanks sebab suke ye dear
    sori terbesar plak...

    ReplyDelete
  2. kak risa cayang!
    hehehe... jgn la kata sorry... akak sudi memberi pun rasa syukur sgt. sofie suka tau, walaupun besar, tetap nak bergaya. tak mo buka pulak tu. puas pujuk, kata nak basuh dulu.
    terima kasih byk kak....terharu ni!

    ReplyDelete
  3. Comel je pose..suke dpt bj baru tu hehe

    ReplyDelete
  4. ala la..comelnye..warna purple lagi..
    tak pe..biar besar kan..confirm boleh pakai jugak nanti kan..

    ReplyDelete
  5. rezeki sofie....cantik bila pose macam tu...

    ReplyDelete
  6. canteknya warna dia..lg cantek si pemakainya :-)

    ReplyDelete
  7. cantik baju tue..purple yang menawan...tak sabar sofie nak melaram sakan

    ReplyDelete
  8. cantik laaa...
    tak pe besar boleh simpan dulu....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana membaca coretan ini. Komen anda sangat saya harapkan untuk perbaiki segala kesilapan. Komen yang membina yer....