Thursday, May 26, 2011

Amniy minta puding roti

Dah 2 hari si Amniy minta saya buatkan puding roti. 
Katanya, "Ala mi, nak kuih roti yang ada sos kuning tu." 
Dan pagi tadi, sempat la buatkan kuih yang diminta tu.... 
Saya pernah buat dulu, tapi lain cara. Kali ni saya buat cara yang lain pula. 
Resepi saya ambik dari blog adik kenalan Ratuhati.com, Shila
Saya ada kopi pes resepinya di blog saya satu lagi tu. 
Macam biasa la, kalau berkenan nak tengok2 silalah ye. 

Ni yang saya buat pagi ni.... nyum, nyum... delicious ok! Sos pekat gitu!
Dah tepek gambar kat sini dah. Hehehehe...

Haa.... amacam Amniy, Ok tak? Puas hati?
Pagi ni saja dia melantak 3 ketul ok!

5 comments:

  1. nyum-nyum-nyum, sedapnya, buleh cuba ni :)

    ReplyDelete
  2. aduihaiii tgk sos dia yg tak tahan tuh!menyelerakan...:)

    ReplyDelete
  3. sedapkan resepi ni?..hehe.shila pun amik dari saya.saya amik dari majalah.. =p

    ReplyDelete
  4. sedapnya akak..meleleh air liur ni...=)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana membaca coretan ini. Komen anda sangat saya harapkan untuk perbaiki segala kesilapan. Komen yang membina yer....