Friday, November 05, 2010

Saja bersiaran

Salam semua,
Saya bersiaran dari kampung....
Anak2 sgt2 gembira bila balik kampung ok!
Saya pun ambil kesempatan beronline menggunakan notebook adik, hehe...
Amat rindu dgn blog...amat rindu nak blog walking....

Masa saya betul2 terbatas sekarang, nak bawa Sofie terapi lagi....
Nanti kalau saya ada masa, saya story panjang lebar lagi sampai korang nak muntah baca...hehe.

Ok....saya nak berlibur dulu.
Saje je update ni supaya tidaklah kosong je....Bye!

2 comments:

  1. yelah, samalah kita..saya pun bersiaran dari kg.

    ReplyDelete
  2. wah bestnya balik kampung
    anak2 mesti gembira,kan Fiza.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana membaca coretan ini. Komen anda sangat saya harapkan untuk perbaiki segala kesilapan. Komen yang membina yer....