Monday, June 21, 2010

What a busy day!

(terima kasih pak Google!)

Oh.... cuti sekolah telah pun tamat. 2 anak lelaki yang saya tinggalkan di kampung telah pun saya ambil semalam. Dan hari ini, hari Isnin yang sibuk bagi saya sebagai isteri dan ibu. Waktu relax saya telah habis. Waktu saya berblogging juga mungkin tipis. Kerja saya menanti....
Hari ini, rumah saya bagai tongkang pecah. Sangat2 menyesakkan dada. Maaf pada kawan2 krn kesesakan waktu saya melawat blog anda.

Pagi Sabtu lepas, saya mengubah sedikit bilik bawah rumah saya. Saya telah memindahkan mesin jahit saya di tingkat atas, dan ISO-Gintell kesayangan, saya pindahkan ke ruangan bilik bawah. Tujuan saya melakukan sedemikian rupa, supaya saya senang melakukan excercise dengan ISO- Gintell. Sangat susah apabila ia berada di ruangan atas. (alasan sebenarnya.)
Apabila saya naik ke atas untuk melakukan ISO, anak2 kecil saya pasti merengek mencari saya. Nak bawa sekali mereka naik ke atas, sangat2 merbahaya. Mereka sangat ligat sekarang.

Jadi jalan penyelesaian paling mudah, saya pindahkannya ke bawah. Anak2 boleh menyaksikan umi mereka beraksi dengan ISO depan mata mereka. Lepas ni tak de alasan lagi nak kuruskan badan yer....hehe.

Di sebabkan itu jugalah, rumah saya sedikit berantakkan. Hari ini saya tidak punya waktu yang banyak untuk menghadap komputer saya. Saya perlu lunaskan semua kerja di tingkat bawah.

Jumpa kalian lagi yer.....

4 comments:

  1. owhhh..misi kuruskan badan la ye ni =) ...bagus2.jaga kesihatan pun kan exercise ni.

    ReplyDelete
  2. bagus..kuruskan badan mmg perlukn effort dari alasan..
    aku ni byk alasan nk kurus..woooo

    ReplyDelete
  3. misi kuruskan badan lady ni agak ketinggalan dah hehehe

    ReplyDelete
  4. ashra,
    akak ni nak kuruskan badan asyik tertangguh jer...
    sungguh tak selesa....badan dan berat.

    **********************************************************************
    krsty,
    jom bersama2 kuruskan badan...hehe. alah, krsty dah kurus....tak perlu kurus lagi.

    **********************************************************************
    lady,
    lady yang rajin masak....mesti dah ketinggalan misi lady tu yer...hehe. tak pe, meh kita sama2 laksanakan misi kita...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana membaca coretan ini. Komen anda sangat saya harapkan untuk perbaiki segala kesilapan. Komen yang membina yer....