Thursday, August 12, 2010

Pengunjung...maafkan saya

Dah hari kedua Ramadhan. Saya tak banyak cerita untuk dikongsikan. Pertamanya, nak ucap maaf banyak2 pada semua pengunjung blog saya ini. Saya sememangnya tak sempat untuk ber'blogwalking' sekarang ini. Banyak masa saya dihabiskan menguruskan keluarga, di samping menggunakan kelebihan yang ada dalam bulan Ramadhan. Saya tak mahu sia2kan bulan Ramadhan kali ini. Rugi rasanya....

Setiap hari, saya dapati pengunjung blog saya semakin bertambah. Untuk minggu ini saja saya dapati ada 529 pengunjung. Terima kasih tak terhingga buat anda semua. Insya Allah, saya cuba cari masa untuk berbalas kunjungan anda semua. Ada sebahagian saya sudah balas, tapi ada sebahagian terpaksa saya tangguhkan dahulu demi komitmen yang lebih penting. Maafkan saya....

Analitik daripada Nuffnang

Semoga ukhuwah terjalin lebih mesra. Kita saling sokong menyokong antara kita. Saya tak lupakan jasa baik kalian, insya Allah saya akan berbalas kunjungan.... Selamat Berpuasa!

10 comments:

  1. KENA UPDATE BLOG SENTIASALAHKAN...KLU TAK TAK ADE YANG NAK BERKUNJUNG

    ReplyDelete
  2. takpe kak, kami faham..jadi suri rumah nak uruskan anak ni labih mencabar kerjanya dari yg kerja pejabat ni..pelan2 kayuh kek fieza..

    ReplyDelete
  3. salamsss fiza.......betul2...bulan ramadhan bulan bussy....dari bersahur sampai skrg tak tidor lagikan...:)

    ReplyDelete
  4. bulan puasa ni tetiba rasa macam hari lebih pendek kan....kejap ja dah petang.
    anyway..selamat berpuasa & selamat beribadah.sofie puasa??

    ReplyDelete
  5. Biasalah, jadi ibu banyak kerja nak dilaksanakan.. saya tetap tunggu cerita baru umi sofie. :D

    ReplyDelete
  6. tak pe, fiza.. ayu pun faham.. selamat berpuasa ye..^_^

    ReplyDelete
  7. x kisah la kak..yg utama di utamakan..bulan yg mulia nie bkn dtg selalu..jd kena grab..berblog nie skadar suka2 jer..utk mgisi masa dan bkongsi ilmu..slmt berpuasa k.fiza skeluarga.
    p/s:windu nk tau citer sofie

    ReplyDelete
  8. selamat bersahur, berpuasa & berbuka puasa tuk fiza ye..

    ReplyDelete
  9. lady punn kengkadang tak menang tangan tapi kawan2 masih setia ziarah ke blog alhamdulillah... memang hargai sangat..
    :)

    ReplyDelete
  10. alalalala cayang...
    awak ni memang rajin ler..masak le berblog lagi ada dak hijjaz lagi..suke blog fizah sekarang..dah masuk list akak dah neh:)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana membaca coretan ini. Komen anda sangat saya harapkan untuk perbaiki segala kesilapan. Komen yang membina yer....